18-vuotias!!!



 Heipsunhei pitkästä aikaa :) Pääsin vajaa viikko sitten osastolta pois ja olen nyt vanhemmilla jonkinaikaa, kunnes muutan uuteen paikkaan. Sain osastolla taas sähköä, ja olo on taas erilainen kuin sinne mentäessä. En oikeastaan muista alkuosastojaksosta mitään, johtuu ehkä sähköstä. Olin kuitenkin näköjään kirjoittanut silloin postauksen joka hieman valaisi itselleni menneitä tapahtumia. Tällä hetkellä minulla ei ole lainkaan viiltelyajatuksia, olen palannut realiteetteihin sen suhteen ja ymmärtänyt miten se haittaa omaa, sekä muiden elämää. Mutta ei siitä sen enempää. 

Tosiaan, täysi-ikäistyin osastojakson aikana, oli kenties maailman tylsimmät 18-v synttärit mutta olipahan kuitenkin. Nyt olen siis saanut enemmän sekä vapautta että vastuuta, mikä tuntuu osittain hyvältä, mutta toisaalta taas raskailta. Esim. Kaiken maailman hakemukset ynnä muut menot tulee huolehtia itse. 

Tosiaan olen nyt joulunseudun vanhempien tykönä lapsuudenkodissani, ja tammikuussa olisi sitten kauanodotettu muutto edessä :D Siitä enempää sitten myöhemmin! 

Painoasiat ovat pyörineet nyt paljon mielessäni ja olenkin varmaan lihonut parisen kiloa, sillä olen saanut hallitsemattomia ahmimiskohtauksia, ja kerran päädyin oksentamaankin = 0/5. Paaston aion aloittaa sitten kun muutan, sillä silloin kukaan ei vahdi syömisiäni. 

Syömisongelmista huolimatta olo on järkevämpi ja tasaisempi kuin pari kuukautta sitten. Toivon että tilanne myös pysyy sellaisena. 

Sellaiset kuulumiset täältä.

Kommentit

  1. Ihanaa kuulla, että voit paremmin! :) Hyvää myöhäistä syntymäpäivää ja myös joulua sinulle!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti