Mitä kuuluu?



 Heippa! Olin jo ehtinyt unohtaaa blogin olemassaolon, ja siksi postauksia ei ole tullut piitkään aikaan. Tilanne on kuitenkin tällä hetkellä se, että vointi pysyi muutaman viikon hyvänä viime postauksen jälkeen ja nyt se on taas romahtanut. Kirjoitan tätä tekstiä siis osastolla, jossa olen pakkohoidossa. 

Paljon ei mun elämässä ole tapahtunut, mutta tässä kuussa on tiedossa suuria muutoksia; muutan laitokselta tuetun asumisen yksikköön, sillä täysi-ikäistyn pian. Saapa vaan nähdä miten se tapahtuu kun olen tosiaan jumissa täällä sairaalassa. 

Olen kuitenkin kaikesta huolimatta ollut viiltelemättä melkein 3 kk, ja halut viillellä ovat tällä hetkellä uskomattoman suuret. Olenkin helpottanut oloani täällä hakkaamalla päätä ja rannetta seinään. Tiedän jo nyt että aion sitten 18 vuotta täytettyäni viillellä, mutta en niin syvälle että se olisi vaarallista, joten don’t worry.

Syömisten suhteen menee ihan hyvin; ruokahalua ei ole juuri lainkaan joten ei tule syötyä paljoa, minkä vuoksi paino saattaa hyvässä lykyssä jopa laskea hieman. Silloin kun oli henkisesti parempi kausi, meni syönnit ahmimisen puolelle mikä oli todella itsetuntoa alentavaa, mutta onneksi se on nyt toistaiseksi ohi. 

Kertokaa ihmeessä kommenteissa mitä teille kuuluu! 



Kommentit

  1. Toivon todella kovasti, että et viiltelisi edes, kun täytät 18! :( Olet aivan liian arvokas sellaiseen! Iso halaus ja voimia<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, olet ihana :’) kiitos ja kaikkea hyvää sinulle

      Poista

Lähetä kommentti